ایزو کالا | آگهی سریع رایگان ، ثبت آگهی رایگان در سراسر ایران
ایزو کالا | آگهی سریع رایگان ، ثبت آگهی رایگان در سراسر ایران
ماشین ظرف شویی هود تایپ İNOKSAN ساخت کشور ترکیه

توضیحات آگهی

ماشین ظرفشویی هود تایپ با قابلیت ۱۲۰۰ بشقاب در ساعت. ماشین ظرفشویی نوع گیوتین بدنه دستگاه و کلیه قطعات در تماس با آب از ورق استنلس استیل ۱۸/۸ Cr-Ni با کیفیت AISI 304 ساخته شده است.

ماشین ظرفشویی صنعتی
فروش ماشین ظرف شویی هود تایپ ساخت ترکیه
نشانگرهای دما ۳ رقمی هستند. می توان آن را بر اساس درجه سانتی گراد و درجه فارنهایت تنظیم کرد.

دارای ۳ برنامه شستشوی مختلف با توجه به نوع ظرف و میزان کثیفی آن. زمان شستشو – آبکشی و دما بر اساس ترجیح کاربر از منوی خدمات کارت الکترونیکی قابل تغییر است. دستگاه به طور خودکار به آبکشی تبدیل می شود و با آب ۸۵ درجه سانتی گراد (۱۸۵ درجه فارنهایت) که از دیگ بخار می آید، شستشو را فراهم می کند. ویژگی شستشوی Thermo-Stop استریل شدن سطوح شسته شده با آب ۸۵ درجه سانتی گراد (۱۸۵ درجه فارنهایت) را تضمین می کند، در حالی که منتظر گرم شدن آب شستشو در طول شستشو هستید.

یک سیستم هشدار صوتی وجود دارد که پایان شستشو را نشان می دهد. کدهای خطا و خطا در کنترل پنل دستگاه قابل مشاهده است. یک سیستم ایمنی وجود دارد که با باز شدن پوشش از کار می افتد. این دستگاه قابلیت شستشوی ظروف آشپزخانه با حداکثر ارتفاع ۳۸۰ میلی متر را دارد.

کاست های فنجانی و صفحه ای از مواد پلاستیکی مقاوم در برابر حرارت ساخته شده اند. بازوها و فیلترهای شستشو و آبکشی به راحتی برای تمیز کردن قابل جدا شدن هستند. به عنوان یک لوازم جانبی استاندارد در دستگاه؛ دارای ۱ بشقاب و ۱ عدد جا قاشق و چنگال به ابعاد ۵۰۰*۵۰۰ میلی متر.

ماشین ظرفشویی رستوران

‫۰/۵ ‫(۰ نظر)