ایزو کالا | آگهی سریع رایگان ، ثبت آگهی رایگان در سراسر ایران
ایزو کالا | آگهی سریع رایگان ، ثبت آگهی رایگان در سراسر ایران

توضیحات آگهی

دستگاه نشتی یاب گاز اولتراسونیک GLD200 :
مورد استفاده در نشتی یابی، درزیابی و عیب یابی سیستم های تهویه، یخچال ها، خودروها، مخازن تحت خلا، دیگ های بخار، لوله ها و شیرهای ارتباطی گاز – تون ژنراتور ویژه بررسی عملکرد دستگاه و درزیابی (TG200) – خروجی هدفون (صدای آکوستیک متناسب با سیگنال دریافتی) – قابل شارژ با زمان کار ۶۰ ساعت در حالت شارژ کامل – دارای مدار مدیریت شارژ و محافظ باتری – قابل حمل و کاربرپسند – کیف صنعتی مخصوص – ساعات پاسخگویی ۹:۳۰ الی ۲۰ (شنبه تا چهارشنبه)

هنگامی که نشتی رخ می‌دهد، اغلب فرکانس اولتراسونیک از خود تولید می‌کند که فراتر از شنوایی انسان است. دستگاه تولید شده (GLD-200) این صداها را به یک محدوده قابل شنیدن برای انسان جهت تشخیص آسان تبدیل می‌کند. جهت شنیدن صدای خروجی دستگاه یک هدفون مخصوص در نظر گرفته شده است. این هدفون را می‌توان از طریق جک هدفون تعبیه شده در پنل پائینی به دستگاه متصل نمود. صدای خروجی هدفون با یک دکمه کنترلی که بروی سیم هدفون تعبیه شده قابل تنظیم می‌باشد.
سیستم های تبرید شامل یخچال‌های خانگی، یخچال‌های صنعتی و کولرهای گازی باید عاری از هرگونه نشتی گاز در سیستم تبرید خود باشند. نشت یابی گاز در سیستم‌های تبرید می‌تواند زمانبر و هزینه برباشد. دستگاه‌های گاز سنج موجود در بازار فقط در صورتیکه گاز تحت فشار باشد قابلیت نشت‌یابی دارند. همچنین تشخیص نشتی توسط این نوع دستگاه‌ها بدون بازخورد (فیدبک) است، یعنی امکان صحت سنجی وجود ندارد. ولی دستگاه نشت‌یاب گاز آلتراسونیک توانایی تشخیص کوچکترین درز، سوراخ و نشتی را دارد. همچنین کاربر با گوش دادن به صدای خروجی هدفون می‌تواند از وجود عیب اطمینان حاصل نماید. در زمان‌هایی که کاربر از هدفون استفاده نکند، به دلیل نمایش شدت امواج به روی نمایشگر بارگراف حساس، امکان تشخیص نشتی از این طریق نیز امکان پذیر است. این نمایشگر بارگراف حتی به کوچکترین نشتی‌ها واکنش می‌دهد و از این حیث منحصر به فرد می‌باشد.
از جهت کاربردی بحث دیگر، بحث مدیریت انرژی است. دستگاه ساخته شده توانایی درزیابی در، پنجره و محیط‌های بسته را دارد، که نتیجه آن جلوگیری از هدر رفتن انرژی و بهینه‌سازی مصرف است. دستگاه‌های گازسنج موجود در بازار توانایی این کار را ندارند.

‫۰/۵ ‫(۰ نظر)